Zásady ochrany osobních údajů

Provozovatelem internetových stránek je společnost Maverick Gama s.r.o., se sídlem Revoluční 655/1, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČO: 093 39 523. Tyto internetové stránky jsou umístěny na serveru společnosti ZONER software, a.s.

Než začnete tyto webové stránky používat, přečtěte si, prosím tato pravidla, ve kterých je vysvětleno, jakým způsobem budeme zpracovávat Vaše osobní údaje a jakým způsobem využíváme cookies. Využíváním těchto webových stránek s těmito pravidly vyjadřujete svůj souhlas. Pokud s pravidly nesouhlasíte, prosíme tyto stránky opusťte a nevyužívejte.

Tyto zásady ochrany osobních údajů (dále jen „Zásady“) Vás informují o tom, jak společnost     Maverick Gama s.r.o., IČO: 093 39 523, se sídlem Revoluční 655/1, Staré Město, 110 00 Praha 1, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 334737 (dále jen „Společnost“), získává, uchovává a dále zpracovává Vaše osobní údaje. 

Tyto Zásady popisují účely zpracování osobních údajů, způsoby jejich zpracování, informují o jednotlivých kategoriích zpracovávaných osobních údajů, případných příjemcích osobních údajů, době uchovávání osobních údajů a o Vašich právech ve vztahu k ochraně osobních údajů.

Tyto Zásady se vztahují i na webové stránky www.bacherovy-viladomy.cz (dále jen „Webové stránky“), které provozuje Společnost. 

Společnost chrání veškeré zpracovávané osobní údaje jako přísně důvěrné a nakládá s nimi v souladu s platnými a účinnými právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů. Bezpečí osobních údajů je pro Společnost prioritou.

1. Obecná ustanovení

Tyto Zásady zpracování osobních údajů se vztahují na:

  1. zpracování osobních údajů návštěvníků Webových stránek prováděné Společností během návštěvy Webových stránek; 
  2.  zpracování osobních údajů zákazníků a obchodních partnerů Společnosti; 
  3. zpracování osobních údajů při plnění právních povinností Společnosti;
  4. zpracování osobních údajů, jež je nezbytné pro účely ochrany oprávněných zájmů Společnosti;
  5. zpracovávání osobních údajů na základě souhlasu uděleného Společnosti.

Cílem těchto Zásad vydaných Společností v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, ve znění pozdějších předpisů (dále jen jako „GDPR“), je poskytnout informace o tom, jaké osobní údaje Společnost jako správce osobních údajů zpracovává o fyzických osobách při dodávání zboží a poskytování služeb a k jakým účelům a jak dlouho Společnost tyto osobní údaje v souladu s platnými a účinnými právními předpisy zpracovává, komu a z jakého důvodu je může předat, a rovněž informovat o tom, jaká práva fyzickým osobám v souvislosti se zpracováním jejich osobních údajů náleží a jak mohou tato práva uplatňovat.

Tyto Zásady jsou účinné od 1. července 2025 a jsou vydány v souladu s GDPR za účelem splnění informační povinnosti Společnosti jako správce dle čl. 13 a čl. 14 GDPR.

2. Správce osobních údajů

Společnost je správcem osobních údajů ve smyslu čl. 4 odst. 7 GDPR. Společnost tedy shromažďuje, uchovává a využívá (i jinak zpracovává) osobní údaje pro výkon své podnikatelské činnosti (jednotlivé účely, pro které jsou osobní údaje zpracovávány, jsou blíže vymezeny níže).

Aktuální kontaktní údaje jsou dostupné na https://www.bacherovy-viladomy.cz/kontakt

3. Pověřenec pro ochranu osobních údajů

Společnost není povinna jmenovat pověřence pro ochranu osobních údajů. Pověřenec pro ochranu osobních údajů tak ve Společnosti nebyl jmenován.

Společnost jako správce osobních údajů lze kontaktovat přímo na adrese:

Maverick Gama s.r.o.

Revoluční 655/1, Staré Město, 

110 00 Praha 1

4. Osobní údaje zpracovávané Společností

Osobním údajem je dle čl. 4 odst. 1 GDPR jakákoli informace, která se vztahuje k identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě. Identifikovanou osobou jsou v tomto případě: 

  1. návštěvníci Webových stránek;
  2. obchodní partneři Společnosti; 
  3. zákazníci Společnosti.

Identifikovatelnou fyzickou osobou je pak fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

V souvislosti s poskytováním služeb Společností může docházet ke zpracování níže uvedených osobních údajů.

    1. Základní osobní identifikační údaje
  • jméno a příjmení;
  • adresa bydliště, sídla či provozovny;
  • rodné číslo nebo datum narození;
  • IČO, DIČ;
  • vlastnoruční podpis nebo elektronický podpis. 
    1. Kontaktní údaje
  • e-mailová adresa;
  • telefonní číslo;
  • doručovací adresa.
    1. Platební údaje
  • číslo bankovního účtu;
  • údaje o provedených platbách. 
    1. Záznam písemné komunikace

Jedná se zejména o osobní údaje obsažené v e-mailové a písemné komunikaci obchodních partnerů a zákazníků.

5. Účel, doba a právní důvod zpracování osobních údajů obchodních partnerů, uchazečů o zaměstnání a návštěvníků Webových stránek

Při podnikatelské činnosti Společnosti a při návštěvě Webových stránek dochází ke zpracovávání osobních údajů obchodních partnerů Společnosti, zákazníku Společnosti, uchazečů o zaměstnání ve Společnosti a návštěvníků Webových stránek.

Při návštěvě Webových stránek dochází ke zpracovávání souborů cookies, pro bližší informace o tom, jaké soubory cookies a jakým způsobem Společnost tyto soubory zpracovává, navštivte sekci Cookies na webových stránkách www.bacherovy-viladomy.cz/.

Osobní údaje obchodních partnerů Společnosti a zákazníků Společnosti mohou být Společností zpracovávány z následujících právních důvodů:

    1. Zpracování osobních údajů při plnění smluvní povinnosti

Společnost uzavírá se svými obchodními partnery a zákazníky příslušné smlouvy související s prodejem nemovitostí z developerských projektů realizovaných Společností (zejména rezervační smlouvy, smlouvy o smlouvě budoucí kupní, kupní smlouvy, smlouvy o úschově apod.). Z hlediska plnění smluvních povinností tedy Společnost zpracovává osobní údaje obchodních partnerů a zákazníků primárně z toho důvodu, aby dostála svým smluvním závazkům vůči obchodním partnerům a zákazníkům.

Za účelem plnění smluvních povinností Společnost zpracovává základní osobní identifikační údaje, kontaktní údaje, platební údaje a dále osobní údaje obsažené v písemné komunikaci s obchodními partnery a zákazníky (viz čl. 4 Zásad).

Osobní údaje obchodních partnerů a zákazníků jsou uchovávány po dobu trvání smluvního vztahu mezi Společností a daným obchodním partnerem či zákazníkem prodlouženou o 
(i) dobu poskytnuté záruky, (ii) promlčecí lhůty a (iii) vydržecí lhůty, minimálně však po dobu pěti (5) let od uzavření příslušné smlouvy.

Pro tyto účely jsou zpracovávány osobní údaje v rozsahu základních osobních identifikačních údajů, kontaktních údajů, čísla bankovního účtu a dalších údajů nezbytných pro přípravu dotčené smlouvy. Pro přípravu smluvní dokumentace mohou být také zpracovávány osobní údaje obsažené v záznamu písemné komunikace mezi Společností a obchodním partnerem či zákazníkem. 

Takto zpracovávané osobní údaje získává Společnost přímo od zákazníků a obchodních partnerů jejich poskytnutím prostřednictvím kontaktního formuláře umístěného 
na Webových stránkách, nebo při sjednávání a uzavírání příslušné smlouvy, příp. i v průběhu trvání smluvního vztahu.

    1. Zpracování osobních údajů při plnění zákonné povinnosti

Společnost zpracovává osobní údaje v případech, kdy je to nutné k plnění zákonných povinností ukládaných Společnosti relevantními právními předpisy. Zejména se jedná o osobní údaje, jejichž prostřednictvím může Společnost prokázat, že splňuje povinnosti ukládané GDPR. Společnost například uchovává data, která dokládají, že uchazeči o zaměstnání udělili souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro účely vedení v databázi uchazečů.

Při své podnikatelské činnosti je Společnost dále povinna plnit povinnosti vyplývající z následujících právních předpisů, a to zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZoÚ“), zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZDP“) a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZDPH“).

Některé osobní údaje mohou být uvedeny na účetních dokladech (tedy na fakturách či jiných dokladech). Výše uvedené zákony (tj. ZoÚ, ZDP a ZDPH) ukládají Společnosti tyto doklady uchovávat, a to až po dobu deseti (10) let. Pokud tak Společnosti vznikne zákonná povinnost tyto doklady uchovávat, jsou spolu s nimi uloženy i osobní údaje uvedené na příslušném daňovém dokladu.

    1. Zpracování osobních údajů na základě oprávněného zájmu Společnosti

- Společnost má oprávněný zájem na neustálém zlepšování svých služeb, z toho důvodu Společnost může analyzovat chování svých zákazníků, obchodních partnerů a návštěvníků Webových stránek, aby mohla svou nabídku nadále vylepšovat.

- Společnost může zpracovávat osobní údaje za účelem vyhodnocování eventuálních bezpečnostních rizik a jejich odstranění, aby byl zachován nejvyšší bezpečnostní standard Webových stránek. Společnost dbá na prevenci, detekci a potírání podvodů a dalších nezákonných nebo neoprávněných aktivit v rámci využívání Webové stránky.

- Společnost také zpracovává osobní údaje pro účely své obrany či uplatňování svých nároků v případě soudního sporu.

- Osobní údaje je Společnost za tímto účelem oprávněna uchovávat po dobu promlčecí lhůty dle zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů.

Na základě svého oprávněného zájmu Společnost (z důvodu existence zákaznického či obchodního vztahu) zpracovává osobní údaje zákazníků a obchodních partnerů pro účely nabízení nemovitostí uváděných Společností na trh v rámci dalších developerských projektů.

    1. Zpracování osobních údajů na základě souhlasu

Na základě uděleného souhlasu se zpracováním osobních údajů Společnost zpracovává osobní údaje subjektů údajů za tím účelem, aby je mohla kontaktovat s obchodními nabídkami (sděleními) v oblasti investičních příležitostí. Takový souhlas je možné kdykoliv odvolat postupem podle čl. 8.7. těchto Zásad.

Pro marketingové účely může Společnost zpracovávat zejména kontaktní údaje 
(typicky e-mailovou adresu a telefonní číslo), případně základní osobní identifikační údaje.

Osobní údaje za výše uvedenými účely Společnost uchovává po dobu udělení souhlasu 
k jejich zpracovávání, resp. do doby, dokud jej zákazník či obchodní partner neodvolá.

6. Předávání osobních údajů třetím stranám

Na základě oprávněného zájmu mohou být poskytnuté osobní údaje předávány v rámci majetkově propojených osob se Společností. Na žádost Vám Společnost poskytne aktuální seznam majetkově propojených osob se Společností. 

Společnost při své podnikatelské činnosti dále využívá odborné služby třetích osob. Pokud tyto třetí osoby zpracovávají osobní údaje předané Společností, mají postavení zpracovatelů osobních údajů a zpracovávají osobní údaje pouze v souladu s pokyny udělenými jim Společností a nesmí je využívat jiným způsobem. Konkrétně se jedná o:

  • externí realitní makléři;
  • externí poskytovatele daňového poradenství a účetních služeb;
  • externí poskytovatele právních služeb;
  • externí poskytovatele cloudových služeb;
  • externí vývojáře softwaru;
  • externí poskytovatele služeb správy IT systémů, počítačové sítě a hardwaru;
  • externí poskytovatele marketingových služeb;
  • externí dodavatele projekčních a stavebních prací.

Tito zpracovatelé mohou pro Společnost zpracovávat osobní údaje výhradně na základě  smlouvy o zpracování osobních údajů nebo na základě jiného právního aktu, které zaručují nejméně stejnou úroveň ochrany osobních údajů jako tyto Zásady.

Společnost v rámci plnění svých zákonných povinností předává osobní údaje správním orgánům a dalším orgánům veřejné moci, pokud Společnosti takovou povinnost ukládají příslušné právní předpisy. Zejména může Společnost předávat jakékoliv osobní údaje uvedené v těchto Zásadách orgánům činným v trestním řízení, pokud o ně v souladu s právními předpisy upravujícími trestní řízení požádají.

Společnost osobní údaje nepředává mimo EU či mezinárodním organizacím a ani neprovádí automatizované individuální rozhodování.

7. Zabezpečení osobních údajů

Společnost zavedla a udržuje nezbytná technická a organizační opatření, procesy vnitřní kontroly a opatření k zajištění bezpečnosti informací v souladu s nejlepší péčí o své zákazníky, obchodní partnery a vlastníky dluhopisů a s ohledem na jejich práva, odpovídající možnému hrozícímu riziku pro tyto subjekty údajů. Zároveň zohledňuje stav technologického vývoje s cílem chránit jejich osobní údaje před náhodnou ztrátou, zničením, změnami, neoprávněným zveřejněním nebo přístupem. Tato opatření mohou zahrnovat zejména přijetí přiměřených kroků k zajištění odpovědnosti osob spolupracujících se Společností či zaměstnanců, kteří mají přístup k osobním údajům, školení zaměstnanců, pravidelné zálohování dat, postupy pro obnovu dat a řízení incidentů, softwarovou ochranu zařízení, na kterých jsou uložena osobní data a další.

8. Práva k osobním údajům

Pokud uplatníte jakékoliv své právo uvedené níže v čl. 8.1. až 8.8. těchto Zásad, nebo zaručené Vám relevantními platnými a účinnými právními předpisy, Společnost Vás následně informuje o přijatých opatřeních, případně o vymazání Vašich osobních údajů nebo omezení zpracování Vašich osobních údajů, pokud to bylo předmětem Vaší žádosti. Dále Společnost v tomto smyslu vyrozumí i každého příjemce osobních údajů, kterému byly Vaše osobní údaje poskytnuty podle těchto Zásad, pokud takové vyrozumění bude možné a/nebo nebude vyžadovat nepřiměřené úsilí.

Uplatnění práv a/nebo získání příslušných informací lze provést:

  • prostřednictvím e-mailu info@maverick.cz
  • písemně na adrese sídla Společnosti.

Pokud budete svá práva uplatňovat, je Společnost oprávněna od Vás požadovat poskytnutí některých Vašich identifikačních údajů, které jste Společnosti dříve poskytli. Poskytnutí takových údajů je nezbytné pro ověření, zda byl příslušný požadavek skutečně zaslán osobou, jejíž osobní údaje Společnost zpracovává.

Společnost se zavazuje zaslat odpověď nebo vyjádření nejpozději do jednoho měsíce po obdržení Vaší žádosti. V odůvodněných případech si Společnost vyhrazuje právo tuto lhůtu prodloužit až o dva měsíce.

    1. Právo na přístup k osobním údajům

Dle čl. 15 GDPR máte právo na přístup ke svým osobním údajům, které zahrnuje především právo získat od Společnosti:

  • potvrzení, zda zpracovává Vaše osobní údaje;
  • informace o účelech zpracování Vašich osobních údajů;
  • informace o kategoriích zpracovávaných osobních údajů;
  • informace o příjemcích, kterým Vaše osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny;
  • informace o plánované době zpracování Vašich osobních údajů;
  • informace o existenci práva požadovat od Společnosti opravu nebo výmaz Vašich osobních údajů nebo omezení jejich zpracování anebo vznést námitku proti tomuto zpracování;
  • informace o právu podat stížnost u dozorového úřadu;
  • informace o zdroji osobních údajů, pokud nejsou získány od Vás;
  • informace o skutečnosti, zda jste předmětem rozhodnutí Společnosti založeného výhradně na automatizovaném zpracování Vašich osobních údajů, a to včetně automatizovaného profilování na základě Vašich osobních údajů;
  • informace o vhodných zárukách při předání Vašich osobních údajů mimo EU.

Společnost poskytne první kopii osobních údajů vždy zdarma.

V případě opakované žádosti je Společnost oprávněna za kopii osobních údajů účtovat přiměřený poplatek.

    1. Právo na opravu nebo doplnění nepřesných osobních údajů

Dle čl. 16 GDPR máte právo na opravu nepřesných osobních údajů, které o Vás Společnost zpracovává. S přihlédnutím k účelům zpracování máte také právo na doplnění neúplných osobních údajů, které o Vás Společnost zpracovává. Opravu nebo doplnění Společnost provede bez zbytečného odkladu, vždy však s ohledem na své technické možnosti. 

    1. Právo na výmaz osobních údajů („právo být zapomenut“)

Dle čl. 17 GDPR máte právo na výmaz Vašich osobních údajů, pokud Společnost neprokáže oprávněné důvody pro zpracování těchto osobních údajů. Společnost prohlašuje, že má nastaveny mechanismy pro zajištění automatické anonymizace či výmazu osobních údajů v případě, že již nejsou potřeba k účelu, pro nějž byly zpracovávány, nebo v případě, že uplynula doba zpracování osobních údajů stanovená těmito Zásadami nebo právními předpisy.

    1. Právo na omezení zpracování osobních údajů

Dle čl. 18 GDPR máte v případě, že popíráte přesnost Vašich osobních údajů, důvody jejich zpracování, nebo podáte námitku proti jejich zpracování podle čl. 21 odst. 1 GDPR, právo na omezení zpracovávání Vašich osobních údajů Společností, a to na dobu potřebnou k ověření oprávněnosti Vašeho podnětu, resp. námitky.

    1. Právo na přenositelnost osobních údajů

Dle čl. 20 GDPR máte právo na přenositelnost Vašich osobních údajů, které jste Společnosti poskytli, a to ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu. Zároveň máte v této souvislosti právo žádat Společnost o předání Vašich osobních údajů jinému správci.

V případě, že by výkonem tohoto práva mohlo dojít k nepříznivému dotčení práv a svobod třetích osob, nelze Vaší žádosti vyhovět. 

    1. Právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů

Dle čl. 21 GDPR máte právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů Společností.

V případě, že Společnost neprokáže, že existuje závažný oprávněný důvod pro zpracování Vašich osobních údajů, který převažuje nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami, Společnost zpracování Vašich osobních údajů na základě Vaší námitky ukončí bez zbytečného odkladu. 

    1. Právo na odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů

Pokud je udělen Společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů (např. souhlas se zasílám obchodních sdělení), je možné jej kdykoliv odvolat.

    1. Právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů

Subjekty osobních údajů právo podat stížnost týkající se zpracovávání svých osobních údajů ze strany Společnosti, a to u níže uvedeného správního úřadu:

Úřad pro ochranu osobních údajů
Pplk. Sochora 727/27
170 00 Praha 7 

Webové stránky úřadu: www.uoou.cz

9. Aktualizace Zásad 

Společnost tímto upozorňuje, že je oprávněna tyto Zásady upravovat či aktualizovat. Jakékoliv změny těchto Zásad se stanou účinnými po jejich zveřejnění na Webových stránkách.

exteriér